Prin gaura cheii

Porumbel

Posted on: November 17, 2008

Nu stiu de ce, dar in zilele in care sunt obosita, parca sunt mai atenta la ce se intampla in jurul meu. Poate pentru ca simt ca plutesc si trebuie sa ma concentrez sa fac fiecare pas… si sa nu cad din picioare. Nu conteaza… dar mi se intampla sa vad lucruri pe care altfel le-as trece cu vederea.

Cam acum o saptamana… intr-o dimineata, nu o dimineata anume pentru ca abia am reusit sa ma trezesc oricum… studiam porumbeii, in timp ce asteptam tramvaiul ca sa mai pot dormi pana la lucru. Erau doi, un el si o ea, mi-am dat seama pentru ca el ii facea curte. Si nu si-au putut gasi un loc mai bun sa se plimbe decat intre liniile de tramvai…

Bineinteles, ca daca ma trezesc greu si ma grabesc la lucru am mai mult de asteptat decat de obicei… legile lui Murphy… dar a venit tramvaiul intr-un tarziu si am constat ingrozita ca porumbeii mei nu sunt destul de destepti ca sa isi dea seama ca se apropie si sa zboare. Nu am avut curaj sa ma uit… am inchis ochii cand mi-am dat seama ca unul dintre ei si-a luat zborul prea tarziu si in directie gresita… nu credeam ca are cum sa zboare mai repede decat tramvaiul… si totusi a reusit, am vazut asta in timp ce imi strangeam ochii… intr-un nor de pene si puf… a zburat drept in sus… scapat chiar de sub roti

Nu toti sunt la fel de norocosi… azi unul dintre ei a zburat pentru ultima data. Am reusit sa ratez momentul si cine stie, poate nu a fost tramvaiul de vina… poate a fost ceva mai rapid decat el … vre-un sofer grabit si innebunit de caldura (am fost martora si la un asemenea incident, cand pe liniile de tramvai, intr-un nor de praf a aparut o masina iar saracul porumbel nu a mai avut timp)

Asa sfarsesc porumbeii…

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
November 2008
M T W T F S S
    Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
