Prin gaura cheii

Jurnal din Praga – primele impresii

Posted on: November 18, 2008

Praga, Orasul de Aur sau Orasul celor 1000 de clopotnite este una dintre cele mai vechi si mai frumoase capitale Europene. Nimic nou pana acum. Am nimerit si noi in vizita in plin sezon: la 1 august. Pe strazi in centru parca se adunase toata Europa si Asia si Africa.

Tyn Cathedral

Tyn Cathedral

In prima zi am ajuns relativ tarziu, dupa-masa si ne-am plimbat putin in Orasul vechi (Stare Mesto). Am ramas impresionata de cum arata. (Si ei nu au adunat de la ceilalti … sau nu ca si in alte capitale). Orasul e dragut, multe strazi marunte, acelasi stil ca in Viena si Bratislava. Pe margine plin de magazinase colorate in care se poate gasi orice: de la cristale de Boemia la magneti de frigider, harti, vederi si haine pe care scrie Praga, adica orice ar putea sa il convinga pe un turist sa dea banii. Pe stradutele astea mici, de dimineata pana seara curg valurile de turist, in grupuri sau individual, de oriunde si-ar putea cineva imagina: din Japonia (ei de obicei vin in grupuri mai mari si fac tot timpul poze), India, Africa, dar si europeni.

Prima surpriza: nota de plata de la restaurantul la care am mancat: 100 de euro patru persoane. Cam scump, dar totusi am mancat in principalul punct turistic, iar portiile au fost exagerat de mari.

Ne-am plimbat prin centrul vechi al orasului si ne-am intors la hotel. Hotelul nu era de 4 stele asa cum scria, sau poate avea o parte de 4 si una de 3, dar pretul a fost foarte bun si conditiile de 3 stele asa ca nu am de ce sa ma plang.

M-am pus sa dorm cu gandul la tot ce am sa vad a doua zi.

Tags:

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
November 2008
M T W T F S S
    Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
