Prin gaura cheii

Vama…

Posted on: November 18, 2008

Un entry mai vechi, de pe yahoo 360:
Vama…
Asta e un entry pe care il gandesc de mult… poate chiar de prea mult…
Am fost acum aproape doua saptamani la un concert Vama. Da Vama, nu Vama Veche. Nu stiu ce cred altii, dar Vama fara Veche nu mai e la fel. Iar schimbarea de stil nu prea le-a priit baietilor.Cred ca jumatate dintre cei care au venit au venit ca sa il auda pe Tudor Chirila cantand melodiile lor vechi. Si cred ca se simtea in timpul concertului… lumea nu il traia la fel. Cand canta o melodie veche, atmosfera din sala era cu totul alta… fiecare dintre noi canta o data cu el toata sala era “Vama Veche”. La sfarsit Tudor nici nu mai canta el… doar din cand in cand… canta doar sala. Cred ca toata lumea le stia cantecele pe de rost.

Nu acelasi lucru se poate spune despre melodiile noi. Mie personal mi se par comerciale, desi se vor “un rock modern, adaptat la standardele anului 2007″. Au subiecte care se discutata mult in ultima vreme si care ar arata mult mai bine ca subiect al unui blog, ca tot sunt la moda acum… mie nici unul dintre ele nu mi-a ramas in inima. Nu ca celelalte. Nu as cata “Pe sarma” la fel cu am cantat “Am doar 18 ani” sau “Vino sa visam sub apa”. NICIODATA!!!!

Poate ma repet, dar am sa inchei cu refrenul de la un cantec de pe ultimul album al formatiei Vama Veche, unul pentru care s-a facut poate prea putina publicitate, dar care mie mi-a ajuns direct in suflet.

as vrea sa-ti scriu ceva frumos

dar e un cantec fara rost

pentru noi filmul s-a terminat

as vrea sa-ti spun adio dar

pana si asta e-n zadar

nu-ntelegi ca-i genericul final?
Cantec prost
… de pe ultimul album al trupei

PS.Nu stiu cum sa va spun :
Da mi-e dor rau de mare
Ard si ma sting daca nu plec acum…

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
November 2008
M T W T F S S
    Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
