Prin gaura cheii

Concertul de la Romanesti

Posted on: November 21, 2008

Anul asta am reusit sa ajung si eu la concert. Muzica simfonica in pestera. Suna cumva nebuneste. Muream de curiozitate. Evenimentul este organizat, in fiecare an de Asociatia Speologica Speotimis si eu nu am fost niciodata… trebuia. Asa ca am plecat. Ma bucura si gandul ca in sfarsit ieseam in natura. Urma sa ma mai misc si eu din fata calculatorului.

Am plecat cu intarziere din Timisoara, dar am facut o tura frumoasa. Am urcat pana la pestera din Romanesti, am ascultat muzica din pestera, ne-am oprit sa mancam sanwich-urile undeva pe iarba, am fost si pana la Valea lui Liman si apoi ne-am intors acasa.

Concertul a fost interesant. Am inceput sa urcam chiar ca a sosit si orchestra, asa ca i-am vazut cum isi incarcau instrumentele intr-o caruta, pentru ca numai asa reuseau sa urce destul de sus. Pe cand am ajuns noi la pestera, totul era aproape plin… asa ca de unde am reusit sa stam vedeam foarte putin. Am remarcat totusi ca aveau doar instrumente de suflat, pentru ca noua ne-au lipsit putin viorile in timpul concentrului. Acum, dupa atatea saptamani, imi amintesc vad ce au cantat… parca Mozzart si Bach si inca 2 sau 3 compozitori. Oricum, a fost frumos, chiar daca in jurul nostru erau cativa copii care s-au plictisit dupa 5 minute si au inceput sa joace “prinsa”.

M-am bucurat de tot ce am putut din iesirea asta. De drum, de oboseala fizica, de aerul curat, de racoare, de toamna, de padure, de frunze, chiar si de noroi. Mi-am incarcat cat am putut mai mult bateriile pentru inca o saptamana.

Valea lui Liman

Valea lui Liman

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
November 2008
M T W T F S S
    Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
