Prin gaura cheii

Sa vb despre dragoste putin

Posted on: November 24, 2008

Toti am avut parte la un moment dat in viata de o experienta neplacuta. Noi toti la un moment dat ne-am spus printre lacrimi: “sufar din cauza unei iubiri care nu merita”. Suferim deoarece ne imaginam ca dam mai mult decat primim. Suferim deoarece dragostea noastra nu este recunoscuta. Suferim pt ca nu putem impune propriile noastre reguli. Suferim fara rost…Cine iubeste invinge lumea, nu ii e teama ca pierde ceva. Adevarata iubire este un act total de abandon…A iubi inseaman sa fii in comuniune cu celalalt, si asta o reusesti numa daca il asculti, daca ii simti fiecare tresarire sau fiecare bataie a inimii.

Dragostea e Ithaca…ea ar trebui sa fie scopul suprem, si o data ajunsi la ea sa nu dorim mai mult, ci sa ne multumim ca am ajuns…pt ca daca am ajuns la ea inseamana ca am invatat multe pe drum si asta e rasplata noastra…trebuie  sa ne lasam calauziti de ea, sa ne lasam dusi de val. Si pt ca o cadere de la etajul 5 te zrobeste de pamant la fel ca una de la 100, sa ne lasam purtati cat mai sus, daca e sa cadem macar sa ne amintim apoi cat de sus am fost.

Si o idee pt cei care sufera din dragoste: “Daca iubesti pe cineva cu adevarat, lasa-l sa plece. Daca se intoarce, e al tau; daca nu, inseamna ca nu a fost niciodata…” deci nu plange ca s-a terminat, ci zambeste ca s-a intamplat. Daca te-ai despartit de cineva inseamna ca nu a fost sa fie, ca e mai bine asa…Ganditiva!…

Si cand simti ca iubesti? Cand inima iti bate in feluri pe care nu le cunosteai pana atunci, cand prezenta celuilalt te face sa zbori, nu numai sa plutesti… Si e important sa nu astepti nimic in schimb, sa daruiesti pur si simplu. Sa nu cauti fericirea ta, ci sa cauti sa o dai. Pentru ca atunci cand iubesti, daca celalalt e fericit, esti si tu. Cum imi place sa zic: nu inalta aripile visului tau prea sus, pentru ca pot sa se rupa… Deci nu e bine sa asteptam nimic in schimb, sa nu speram, ci sa ne lasam dusi de val…

Parerea mea ca iubirea, amorul, dragostea sau cum vreti voi sa-i ziceti inseamna de fapt daruire, sa te dedici cu totul, sa te abandonezi…

“Tu esti tu: asta e darul tau, il primesc si in schimb iti dau iubirea mea”

1 Response to "Sa vb despre dragoste putin"

ohooo, “film” nou!
Mi-am luat popcornul, sucul … lasa-ma sa savurez! Impresiile altadata🙂

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
November 2008
M T W T F S S
    Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
