Prin gaura cheii

Sprijiniti productia romaneasca!!!…sau nu

Posted on: December 6, 2008

saptamana trecuta, am trecut pe langa un cort alb pe care scria: “ziua covorului romanesc” am intrat mai mult de curiozitate, dar in scurt timp m-am hotarat ca trebuie sa imi iau unul din covoarele expuse pentru ca erau extraordinar, de frumoase, pufoase, ieftine, etc. mai ales ca mi-a intrat destul de bine in cap mult prea folosita fraza cu sustinerea productiei romanesti. a doua zi, inarmata cu bani si cu ajutoare (ca sa il pot cara pana acasa) am plecat spre magnificul cort, bucuroasa ca voi sprijini si eu productia locala. firma care vindea covoarele era de la cisnadie, deci 100% romaneasca, nu?! dupa o cautare minutioasa si putina targuiala am cumparat un covor (pe langa subiect-cred ca cel mai pufos covor de acolo). ajung acasa, ma pregatesc sa il intind pe jos cand zaresc ceva…STUPOARE…pe covor scria foarte mic intr-un colt: made in india. halal productie romaneasca; halal covor de cisnadia!

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
December 2008
M T W T F S S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
