Prin gaura cheii

Baby

Posted on: December 9, 2008

Candva, am vazut un filmulet cu un bebelus nou-nascut care a fost adus pentru prima data in bratele mamei. Era un moment prea intim ca sa poata altcineva sa fie de fata, exceptie facand evident tatal. Cred ca imi voi aminti mereu privirea ei, plina de dragoste, cand si-a vazut copilul, grija cu care l-a luat in brate, felul in care i s-a schimbat vocea cand a inceput sa vorbeasca cu el. Trebuie sa fie un sentiment unic, asa spune toata lumea. Si pentru mine, este in primul rand o minune.
Si cate lucruri dragute se gasesc acum, si cate jucarii. Pot sa ma pierd intr-un magazin cu lucruri pentru copii. Sunt atat de micute hainutele lor si ei sunt asa de fragili… cateodata mi-e si frica sa nu se sparga. Momentan cumpar hainute pentru nepoata mea, asa ca am o scuza foarte buna sa mai trec pe acolo (si sa uit de mine o ora, doua). Ce fain trebuie sa fie sa le speli hainutele si sa le intinzi pe sfoara, sa ii imbraci, sa te joci cu ei. Stiu, stiu, trebuie si sa te trezesti noaptea, sa il schimbi, la inceput plange mult si nu te poti odihni… dar totusi, partile bune si frumoase mi se par mai multe decat cele neplacute.

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
December 2008
M T W T F S S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
