Prin gaura cheii

Craciunul…altfel

Posted on: December 9, 2008

o sa va propun ceva, acum innainte de sarbatori. hai sa discutam fiecare despre propriiile amintiri despre sarbatori. da nu orice fel de amintiri. ci o sa vorbim despre amintirile mai ciudate. sa incepem prin tragedia copilariei: cum ati aflat ca mos craciun nu exista? eu am aflat de la tata care se hotarase intr-o zi ca ar trebui sa ne spuna pentru ca sora-mea era destul de mare si sa nu aflam de la gradinita de la alti copii. sincer, nu am fost foarte surprinsa, pentru ca mai gasisem jucarii prin dulap pe la ai mei in anii precedenti (obsesia mea de mica sa caut in dulapuri) si bine inteles ma simteam foarte smechera ca stiu “secretul adultilor”. a doua intrebare ar fi: care a fost cea mai neplacuta intamplare de craciun? a mea a fost anul trecut cand dupa colindat am mers la mine sa bem un vin fiert si sa ne distram, si una din fete a baut cam mult vin si a trebuit sa o ducem acasa. partea nasoala a fost ca avea 17 ani si ai ei erau super nervosi, si taica-su i-a dat si o palma. iar eu m-am simtit aiurea pentru ca ar fi trebuit sa am grija de ea. asta a fost invatatura mea sa nu mai beau cu minori. a treia intrebare: care a fost cea mai amuzanta intamplare de craciun? mai de mult de craciun am hotarat cu sora-mea ca suntem destul de mari sa facem prajituri (ma rog, pana atunci am ajutat-o pe mama la treburi din astea) si ne-am hotarat ca facem ceva cornulete in 2 culori. partea frumoasa a fost ca trebuiau insiropate, iar eu am facut glazura. va dati seama cat de tari au devenit prajiturile noastre…(de ce i-ai spart fereastra cu piatra lu tanit geta dupa ce ti-a dat prajitura? da nu era piatra era prajitura-ceva de genul) dar cu toate astea am servit toti musafirii care se straduiau din rasputeri sa aprecieze munca noastra. si o ultima intrebare: care a fost cel mai ciudat cadou pe care l-ati primit/dat de sarbatori vreodata? am primit de la o prietena de-a mea o maimuta de portelan. ce ar fi ciudat in asta va intrebati? pai sa va explic: maimuta avea un falus imens pe care scria: pour ma meilleure amie. “pentru prietena mea cea mai buna”. bineinteles ca maimuta e si acum in cutie pe dulap si nici nu cred ca va ajunge vreodata pe mobila. cel putin nu pe mobila mea.

acum e randul vostru: raspundeti la cele 4 intrebari, sau poate numai la una daca aveti ceva interesant de povestit. sunt convinsa ca aveti peripetii care ar merita mentionatre.

2 Responses to "Craciunul…altfel"

Hahahaha….ce m-am distrat cand am auzit de intamplarea ta referitor la cornuletele bicolore. M-am distrat pt ca si eu am facut exact acelasi lucru ca si tine acum vreo 5 ani, intamplator era tot de Craciun😀.

Din pacate pe vremea aia inca nu aflasem diferenta dintre sirop si glazura si ma miram de ce mi-au iesit arme albe in loc de cornulete. Norocul meu a fost ca totusi in mintea mea s-au invartit vreo doua rotite si la ultimele tavi am sesizat ca ceva nu e in regula cu cornuletele si am pus in glazura apa(ca “romanu” …vorba vine), asa ca intr-un final mi-au iesit o parte si comestibile.

Daca tot venii vorba de Craciun si de prajituri… intr-un an m-am hotarat sa experimentez. Nu, nu va speriati, au iesit mai bine decat cornuletele bilocore. Am gasit eu intr-o revista o reteta o prajitura foarte interesanta, niste stelute de bezea. Partea de jos continea multa nuca, iar deasupra un strat de bezea alba. Aratau foarte bine si erau extrem de gustoase.
Cei care scrisesera reteta sustineau ca daca pui zahar pudra pe planseta, nu se mai lipeste compozitia. FOARTE GRESIT. Asa ca… m-am chinuit o zi intreaga sa le fac… pentru ca… aluatul se lipea si, ca sa aiba o forma inteligibila a trebuit sa le tai cu cea mai mica forma posibila… apoi veneau puse in tava si intinsa bezeaua deasupra…. o migaleala incredibila… munca de chinez batran
In final, mi-au iesit niste inimioare ca niste seminte de mici (exagerez putin), dar extrem de bune. Drept urmare s-au topit in 2 zile si toata lumea ar fi vrut sa mai fac… NO WAY.

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
December 2008
M T W T F S S
« Nov   Jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
