Prin gaura cheii

Pe urmele lui Heidi

Posted on: January 6, 2009

M-am tot gandit cum sa scriu postul asta. Am vrut sa scriu despre resortul de schi, despre preturi, despre cum se poate ajunge… dar m-am hotarat sa scriu despre sentimente, despre ce am simtit cat am fost in concediu in Austria. Despre Austria si statiunile ei de schi se stiu multe si se pot afla si mai multe din ghidurile turistice sau cu o simpla cautare pe google. Despre emotii, mai greu.

Sentimentele mele au fost influentate foarte mult, trebuie sa recunosc de imaginea idilica pe care mi-am creat-o, acum mai bine de 17 ani, cand am citit prima mea carte: Heidi, fetita muntilor.De cand am ajuns in Austria, am avut acelasi sentiment, ca sunt in tara ei. Totul parca imi aminteste asta. Am stat intr-un catun, la poalele muntilor. Soarele ajungea cu greu, iar temperatura era ceva mai scazuta decat in statiunea de schi. In schimb, aerul era mai curat si era mult mai liniste, iar casele traditionale, impodobite de Crciun, intregeau imaginea parca desprinsa intr-un basm. Parca acum, desi trecuse momentul, imi venea sa il astept pe Mos Craciun. Am incercat pe cat posibil, ca sa intram si mai mult in atmosfera asta minunata sa mancam mancare traditionala, care, apropo, este extraordinara.

Details

Details

Un alt motiv de bucurie si de emotie au fost orele pe care le-am petrecut pe partie, uneori si la inaltimi de peste 3000 de metri. Aici se simtea intr-adevar puterea Alpilor, iar vantul nu se oprea niciodata. Pe aici trebuie sa se fi plimbat si Heidi cu caprele. Aerul asta curat l-a respirat si ea, la cerul asta senin s-a uitat si ea, la fel a vazut si ea vaile si padurea, a simtit mirosul satului de la poale…

Cabana

Cabana

A urmat Revelionul, impreuna cu emotia trecerii in noul an. Intreaga vale s-a luminat de artificii. Si este ceva extraordinar sa le vezi de undeva de la inaltime.

3000m

3000m

In plus, avand in vedere ca nu sunt o schioare cu experienta, chiar as putea sa spun destul de incepatoare, fiecare coborare insemna pentru mine adrenalina pura… pentru ca la fiecare panta mai mare puteam sa ma accidentez… asa ca am trait experinta schiatului la maxim. Dar… nu m-am lasat. Am reusit sa cobor de pe toate cele trei varfuri de peste 3000 de metri din zona. Si ce fain era … mi-am simtit muschii lucrand dupa o perioada luuuung de zacut in fata calculatorului. Iar, dupa asa miscare, cel mai bine merg cateva ture de bazin … si la sfarsit sauna. Deja vreau inapoi!!!!

Revin cu poze

Tags: , ,

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
January 2009
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
