Prin gaura cheii

Offf…. plăcarii!!

Posted on: January 11, 2009

Stiu, stiu, le zice snowboarders, dar trebuia sa le gasesc un nume romanesc, ca sa pot sa ii injur pe partie. La noi inca nu a ajuns un fenomen de masa, sunt considerabil mai multi cei care schiaza. Si in plus, nu sunt nici partiile asa de lungi.
Dar, in Austria, cam jumatate din cei de pe partii au snowboard-uri, iar problema e ca sunt imprevizibili. Adica, la un shior vezi daca se tine bine pe schiuri sau nu… daca merge in plug, e clar trebuie ocolit. Cu plăcarii e mai complicat pentru ca aparent merg bine si, cand ti-e lumea mai draga, se dezechilibreaza si cad si evident reusesc sa nu cada singuri.
De cand schiez, am rasturnat o singura persoana (scuze Peto!), in schimb am evitat si lovit destui plăcari. Anul trecut a reusit o tipa sa pice in spatele meu si sa imi dea si peste picioare cu placa… nu mai imi aduc aminte ce am zis, dar sigur nu de bine. Cum nici eu nu sunt nu stiu ce schioare, sa cada cineva in fata ta, sau si mai rau, in spatele tau (mai ales venind cu viteza)… e o experienta traumatizanta

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
January 2009
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
