Prin gaura cheii

The Internet is for… finding a wife?

Posted on: February 24, 2009

Nimic nu poate fi mai ciudat si mai amuzant decat neintelegerile care apar in urma discutiilor de pe messenger cu persoane pe care nu le stii in real life. Nu obisnuiesc sa am genul acesta de prieteni, dar mai exista cateva exceptii, din cauza unui anume joc online. Asa ca mi-am facut si eu cativa amici ascunsi in spatele avatarurilor si al poreclelor. Un nou joc, cativa noi prieteni virtuali. In ultima vreme am vorbit mai mult cu unul dintre jucatori, sa punem la cale diverse actiuni. Eu, foarte pasionata si in acelasi timp stresata de joc, daca se intampla ceva incep sa ma agit, intru in panica, vorbesc mai tare, nu mai gandesc clar… adevarate “calitati” de lider de alianta, stiu. Asa ca periodic se intampla sa stresez lumea cu intrebari/nelamuriri/probleme. Ideea e ca in 90% din timp am vorbit despre joc:

Eu: bla… bla… trupe… bla… bla…

El: bla… bla… crop… bla… bla… WW…

Am mai discutat noi si chestii personale, ca sa zic asa… cine suntem, cu ce ne ocupam, de ce jucam etc… dar mi s-a parut prea mult sa intru un alte detalii, asa ca un timp nu am pomenit nimic de my better half. Suntem doi jucatori. Atat. Pana cand, la un moment dat a venit vorba si am zis ceva de prietenul meu.

Oricui i se poate intampla sa nu apuce sa raspunda imediat, sa trebuiasca sa plece. Si sa nu mai poata sta de vorba un timp. Doar ca te atunci nu s-a mai ivit nici o ocazie sa vorbim. Iar eu nu prea cred in coincidente… Are si omu o varsta, nu isi permite sa piarda vremea cu oricine pe messenger. Si se pare ca are prioritati bine definite.

1 Response to "The Internet is for… finding a wife?"

[…] Aveam eu o nelamurire de mai demult… cum ca lumea de fapt de asta intra in orice retea sociala pe Internet. Ok. Pot sa imi dau seama […]

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
February 2009
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  
