Prin gaura cheii

Fie sa renasca…

Posted on: March 3, 2009

Asta ar putea sa fie foarte bine moto-ul sub care a avut loc concertul formatiei Phoenix, de duminica, 1 martie de la Sala Olimpia. Sper surprinderea mea, coada pentru a intra la concert a fost pana la linia de tramvai, iar sala a fost plina.  Cine a venit la concert? Nu vorbesc acum de “personalitati” locale. Au fost oameni de toate varstele… o batranica cocheta, prienteni si colegi de-lor ai mei, bikeri, rockeri, adolescenti… grupuri in proportii variabile, dar toti prezenti.

Prima melodie:

“Veniti cu noi
Tineri din Timisoara,
S-aratam ca fruntea-i in Banat
Tarii-n lung si-n lat.
Veniti cu noi
Tineri din toata tara,
Sa cantam si sa ne bucuram,
Jalea s-o uitam.
Veniti cu noi…Timisoara!”

Toata lumea a inceput sa cante. Am simtit un fior pe sira spinarii si mi-au dat lacrimile. Atmosfera a fost incredibila. S-au cantat cantece vechi si cantece noi, cantece cunoscute si cantece de pe ultimul album. In fata mea un tanar, pitiponc rocker, a dat din cap tot concertul. Daca as fi facut la fel, cred ca plecam incredibil de ametita si cu o durere de cap groaznica, si probabil faceam si febra muscualara. Dar omul era mare fan. Stia pe de rost toate cantecele de pe albumele mai vechi si a cantat la fiecare: In umbra marelui Urs, Andri Popa, Mugur de fluier, Mesterul Manole. O parte din concert l-a avut ca solist pe Mony Bordeianu, invitatul special al trupei si primul solist pe care l-a avut Phoenix. La sfarsit, cand au cantat Invocatie, toata sala s-a ridicat in picioare. Un martisor din partea formatiei pentru timisoreni!

4 Responses to "Fie sa renasca…"

Mda…tu ai fost intre cei norocosi. Luni in “The note” a fost o cu totul alta poveste. Totul a inceput la fel cum ai descris tu…dar dupa o pauza, au urmat doar de cover-uri, urca pe scena cam cine voia sa cante ceva, parca ar fi fost repetitiile unor vedete aspirante si nu concertul uneia dintre cele mai iubite formatii din Romania. Punctul culminant in care nu am mai rezistat si am plecat acasa a fost “O sole mio”…cantat de Bogdan Bradu “cea mai buna voce din Romania, cel care a cantat si cu Pavarotti”. Pe scurt, gustul amar lasat de “concertul” Phoenix de luni cred ca va ramane mult timp de acum inainte…Pacat…Ar fi frumos totusi sa stim ce s-a intamplat…pentru ca daca a fost o gluma….sincer nu a fost una prea reusita

mi-ar fi placut sa-l vad si eu pe Moni Bordeianu cantand alaturi de Phoenix… am ratat concertul din Tm poate vin in vizita si pe la Arad🙂

@Marius: aşa se întâmplă când nu plăteşti bilet…🙂

si eu am fost duminica si..impresionant a fost:) mai vreau

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
March 2009
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
