Prin gaura cheii

Tur culinar prin lume

Posted on: April 28, 2009

De cand am inceput sa ma plimb prin diverse locuri, mi-a placut sa incerc specialitatile gastronomice ale zonei respective. Si acum tin minte, cand am fost la mare cu ai mei, intr-o seara ne-am hotarat noi sa mergem sa mancam la un restaurant pescaresc. Doar e apa aproape, nu? Din cate tin eu minte de atunci, am avut o surpriza destul de neplacuta… dupa ce pestele a fost foarte scump (dar asta era de asteptat, nu?), nici nu era proaspat… era afumat si adus de nu stiu de unde. Asta dupa ce am batut toata Constanta in cautarea unui restaurant care sa aiba peste.

Si de atunci, pe oriunde am fost, am mancat ceva din bucataria traditionala a locului: la Viena, snitel vienez, in Austria, preparate din bucataria Tiroleza, in Grecia, am mancat doar mancare de-a lor, pesti, fructe de mare, caracatita, miel si vinete. Din pacate, nu mi-au prea iesit pozele pe care le-am facut cu aceste ocazii, de obicei lucesc prea tare si nu se intelege ce e acolo…

Singurele pe care le am sunt

Suhi

Sushi

Sushi, gatite de bucatari japonezi. Astea le-am mancat la Bucuresti, nu am avut ocazia sa ajung in Japonia. Inca.

Si

Paella

Paella

Asta am mancat cand am fost la Barcelona, desi am aflat mai tarziu, Paella e specifica Valenciei, nu Barcelonei. Tot aici am mai mancat si un fel de supa de legume (pasate) care se serveste rece. Chiar se tine in gheata.

Am sa mai caut poze si voi reveni cu un update.

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
April 2009
M T W T F S S
« Mar   May »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
