Prin gaura cheii

Orasul de langa noi I

Posted on: May 14, 2009

Nu am mai scris de mult, asa ca m-am gandit sa revin cu un concurs. Aud tot mai multa lume ca a fost la Viena, Praga, Budapesta… (including me here) dar ne-am uitat cu atentie la orasele din Romania in care traim? Poate ati fi surprinsi sa constatati ca au inceput sa aiba alta fata.

In ce consta concursul?

Am sa pun 3 poze, din acelasi oras din Romania si castiga cel care ghiceste din ce oras si ce reprezinta cele trei poze.

Propunerile mele:

Oras1_1

Oras1_1

HPIM5146

Si, acum sa vorbim si despre premiu. Ma gandeam la o carte, pe care am gasit-o la Humanitas.

Bafta🙂

Tags: ,

2 Responses to "Orasul de langa noi I"

Oradea😛

In prima poza e biserica SF. Andrei, in a doua pare Fatada de la spitalul de langa spitalul de boli infectioase🙂, iar ultima e noul parculet de langa cetate🙂

OK. You got the book😛
In prima poza e o biserica de cartier, desi pare incredibil (cel putin mie asa mi se pare) si in fiecare duminica e aglomerat.
In a doua poza, e un spital… nici Andrei nu a stiut sa imi zica exact care din ele😛. Daca te uiti mai de aproape, e cam cojit, dar daca ar fi o cladire frumoasa.
Ultima poza e facuta in Parcul Dendrologic din Santul Cetatii Oradea. Mie mi s-a parut o idee buna si mi-a placut. E fain sa te plimbi pe acolo.

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
