Prin gaura cheii

The internet is definitely for finding a wife…

Posted on: May 28, 2009

Aveam eu o nelamurire de mai demult... cum ca lumea de fapt de asta intra in orice retea sociala pe Internet. Ok. Pot sa imi dau seama ca pentru asta se folosesc hi-cinci, cartea-de-fetze si altele, dar nu credeam ca inclusiv jocurile online se joaca pentru asa ceva.

Printre alte ocupatii, raspund la intrebari ale incepatorilor pe un asemenea joc. Jucatorii nu pot sa vada care este jucatorul caruia ii scriu. Ei scriu la “Suport”. E, daca e Suport, inseamna ca e un EL, nu? Cel putin asa a crezut domnisoara care mi-a scris si care, pentru ca am fost “dragut”, a inceput sa imi ceara date personale…

NU, NU, NU… nu vreau sa agat pe nime… nici macar nu sunt sigura ca vreau sa mai cunosc oameni noi, din pacate… cel putin sunt suspicioasa la orice new friend pe care nu il cunosc. Pentru ca, din pacate am dat de tot felul de oameni. Incluziv de o tipa, care dupa id, cica ar fi avut 26 de ani, care i-a scris prietenului meu pe mess… pentru ca, lua la intamplare posibile adrese ale unor oameni care aveau acelasi nume de familie ca si al ei. La varsta aia ar trebui sa ai mai multa minte, nu? Oricum, am convins-o eu sa nu il mai caute :))

Asa ca… FERITI-VA de MAGARUS

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
May 2009
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
