Prin gaura cheii

Nunta in ziua de 13…

Posted on: June 15, 2009

Nunta a fost sambata trecuta, adica in data de 13. Dar ce legatura are? Noi nu suntem superstitioase!

M-am trezit sambata cu o durere groaznica de cap si cu un gust incredibil de amar. M-am ridicat cu chiu cu vai din pat si am inceput sa ma pregatesc. Mai faceam cate ceva, mai stateam putin. Am reusit sa si mananc ceva, iar durerea m-a mai lasat, dar tot era groaznic sa imi misc capul dintr-o parte in alta.

Dupa ce am calcat hainele si am strans putin, ne-am apucat de curatenie. Intamplator, am auzit telefonul mobil si am constat ca e 12 jumatate. La ora 1 aveam programare la coafor. Iulia inca nu ajunsese la mine. Am vorbit cu ea si tocmai terminase cu coaforul si venea. Era foarte multumita de cum a iesit. Urma sa se aranjeze pana cand ma intorceam eu si sa plecam impreuna.

Am sunat la primul taxi si mi-a zis ca vine in 8-10 minute. Era prea tarziu. Din a doua incercare am reusit sa gasesc o masina care sa vina repede. Am ajuns in statia Cluj, dar nu gaseam coaforul. Dau sa o sun pe Manu, care avea programare la aceeasi coafeza dar cu jumatate de ora mai repede. Am un mesaj de la ea. Inca nu s-a apucat sa ii faca parul. Se anunta deja decalaje de program. Am gasit coaforul, si ne-am pus pe asteptat. La unu si jumatate abia s-a apucat sa ii faca Manuelei parul. Eu am ajuns la 2 si 20, cu o ora si 20 mai tarziu. Evident, nu mai aveam cum sa ajungem la mireasa la 3… La 3 fara 10 am plecat de acolo, dar incantata de freza mea.

Am ajuns acasa pe la ora 3. Mai trebuia fardatul si sa ma imbrac. As fi vrut sa fac chestia asta instant. Nu am chiar reusit. In timp ce noi, fetele, alergam prin apartament ca sa terminam cat mai repede,  Andrei dadea calm cu aspiratorul. El trebuia sa fie prezent doar la biserica, la ora 5:30. Am chemat un taxi si am fugit pana la el. Pe scari, Iulia a cazut. Asta ne-a intarziat cu inca 3-4 minute. Din pacate, s-a lovit destul de rau… si totul din cauza mea. Eram doua fete obisnuite in adidasi, dintr-o data cocotate pe tocuri si alergand pe scari pentru ca EU am stat prea mult la coafor.

Am ajuns cu 25 de minute intarziere la mireasa.  Totusi, inainte sa ajunga mirele si alaiul. Ne-am inteles sa ne intalnim toate 3 in fata blocului si sa mergem impreuna. Din nou, nu a fost sa fie… am fost descoperite de soacra mica si practic impinse in lift… doar noi doua, fara Manu, care ne-a asteptat conform intelegerii. A urcat si ea sus cand a vazut ca se ingroasa gluma  si apare mirele cu alaiul.

Conform traditiei, noi am stat impreuna cu ea, in camera cu usa, asa ca nu am vazut ce se intampla afara, pana cand s-a deschis usa. Mireasa a fost incredibil de emotionata atunci cand a deschis mirele usa si i-a dat buchetul de flori si nasa i-a prins voalul in par. Au mers apoi in camera de langa si ea i-a prins mirelui, nasilor si parintilor flori in piept. Noi am prins florile pentru restul invitatilor. Urmati de taraf, mirii au coborat in fata blocului, unde au dansat hora. De aici, am mers cu toata lumea la Mall, pentru cununia civila.

Nunta a decurs 90% conform planului, cu singura problema ca este imposibil ca doua mirese sa nu se vada una cu cealalta in drum spre sau dinspre cununia civila. E plin de ele… cum sa mearga toate miresele la Mall fara sa se vada? Mission imposible. Am ajuns la Casa casatoriilor la ora stabilita, am intrat si totul a mers foarte repede. Miri au fost casatoriti si am iesit iarasi afara, nu inainte ca ei sa primeasca felicitari de la toata lumea.

A urmat cununia religioasa. Am fost la destule nunti, dar a fost una dintre cele mai frumoase slujbe pe care le-am vazut. Poate si prezenta corului, poate si cuvintele spuse din inima de preot la sfarsit… pe mine m-au impresionat. Inainte si dupa, poze cu toata lumea in parcul de langa Biserica.

Petrecerea s-a tinut la fosta cantina de la Elba, acum “Casa Luminilor”. Sala e frumoasa si 250 de invitati incap numai bine. Am ajuns acolo, nu fara peripetii. Taxi-ul ne-a lasat langa gara si am avut de mers o bucata. Mancarea a fost buna, muzica iar. Desi unii s-ar putea plange ca a fost prea multa muzica populara, lumea a dansat toata noaptea, chiar si cand se servea mancarea. Cele doua cantarete au intretinut atmosfera cu muzica din Banat si de la Sibiu.

Pentru mireasa a fost un 13 reusit si norocos, dar pentru restul… o breteluta rupta, un picior umflat, lenjerie “invizibila” nu chiar asa de invizibila, un mic incident cu scoaterea banilor, buchetul miresei facut praf de un individ fara minte.

Oricum, noi le dorim “Casa de piatra!” si asteptam impresii din luna de miere.

1 Response to "Nunta in ziua de 13…"

Din punctul meu de vedere a fost cu noroc, exceptand faptul ca am uitat CD-ul cu melodia de deschidere acasa… si nu stiam sa dansam pe alta😀, usb-ul Dj-ului nu recunoscut hardul extern decat cu chiu cu vai si la mireasa i s-a mai facut si rau… da noi sa fim sanatosi🙂

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
June 2009
M T W T F S S
« May   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
