Prin gaura cheii

Cautand marea…

Posted on: September 6, 2009

Nu, nu voi incepe cu vre-un refren de la Vama Veche. Nu va voi povesti cat de mult imi lipseste caldura si soarele, pentru ca nu e adevarat. Pentru un lucru sunt multumita vara asta petrecuta la locul de munca, pentru ca am scapat de caldura si de praful si de soarele din Timisoara. Si concediul de la inceputul verii, l-am petrecut, din aceeasi cauza, la munte, la racoare.

Dar, dupa 6 saptamani pentrecute in Anglia, dupa ce am vizitat orasele din z0na in care stam, am zis ca totusi sa profitam de faptul ca suntem la 30 de kilometri de mare. Hai sa vedem si noi Marea Irlandei!

Am plecat pe la pranz. Prima oprire, Southport. Era mai aproape si, de pe harta parea sa aiba o plaja mare.

Poate putin cam prea mare… Dar vedem marea, desi e departe. Dar nu foarte departe. Hai sa mergem totusi pana acolo.

Si am mers. Si am mers. Dupa 15 minute, am gasit apa pe care o vedeam de departe.

Nici vorbe de mare si de valuri. Doar niste balti. Si mie incepea sa imi intre apa in papuci. Trebuie sa ne intoarcem. Rezultatul pozitiv al expeditiei este ca am adunat cateva scoici interesante.

De Southport, ne-am hotarat sa mergem la Blackpool. Am citit eu pe net ca ar fi una din cele mai mari statiuni ale lor. Ar trebui macar aici sa gasim marea…

Si intr-adevar am gasit-0.

O data cu ploaia…. Dar nu plecam de aici fara sa fi vazut si noi marea.

Tags: , ,

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
September 2009
M T W T F S S
« Jul   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
