Prin gaura cheii

Resedinta mea de vara

Posted on: September 28, 2009

A fost anul asta in alta tara. Da, am reusit sa scap de canicula din Timisoara. Cel putin de o parte din ea. Si a fost foarte bine. Cel putin din punctul asta de vedere.

In rest, multa munca. Cam asta a fost cuvantul de ordine vara asta… plecata la punere in functiune in Anglia 9 saptamani. Stiu, multi o sa ziceti ca a fost fain. Mai ales ca si al meu barbat a venit cu mine. Sau eu am mers cu el. Depinde de perspectiva. Si da, asta a fost una din cele mai bune lucruri. Si intenetul… ca am putut sa tin legatura cu ai mei si ca distanta nu mai pare asa de mare daca vorbesti in fiecare zi. Si din cand in cand mai ai si video, asa ca te si vezi.

O alta parte buna a aventurii noastre a fost ca am stat intr-un apartament, in chirie. Asa ca nu a trebuit sa mancam mancarea lor. Am putut sa gatesc. Nu sunt eu o bucatareasa desavarsita, da nici nu am murit pe acolo de foame. In prima saptamana insa, pana s-a eliberat apartamentul, am stat la hotel. Hotelul a fost de-a dreptul FASCINANT… “in camera nu avem frigider si nici dulap, in schimb avem 2 paturi, asa ca pe unul ne sunt imprastiate hainele. De spalat, nu avem unde sa le spalam si apartamentul e cam mic si miroase a vechi si totul pare cam imbacsit. La fel si holul. Micul dejun cica e acelasi de cel putin 11 ani (asta ne-a zis una din femeile care lucra acolo, ca de cand e ea angajata e acelasi).” Si sa nu va inchipuiti ca era nu stiu ce mic dejun grozav. In fiecare dimineata te asteptau: mancare de fasole, carnaciori prajiti (foarte unsi), ciuperci calite, o omleta oribila (nu stiu de ce… ouale lor nu aveau nici un gust… si mie mi-a iesit omleta cam la fel), sunca prajita, rosii pe gratar, niste cuburi de unt si de marmelada, din cand in cand un iaurt, lapte sau suc de portocale si ca desert, croisant (care era cam singurul bun de pe acolo).

Ce nu mi-a placut in Anglia? Destule. De exemplu, te-ai astepta sa fie mai curat, sau internetul sa nu fie considerat un lux. Da, chiar asa. Dintre lucrurile bune, la ei nu se fumeaza niciunde in interior. Si e chiar placut, dar ca o consecinta proasta… toata lumea fumeaza atunci pe strada si arunca mucurile de tigara peste tot. Si cu internetul… am avut probleme din primul moment. In primul rand pentru ca nu mergea destul de repede. Si cand vrei sa stai de povesti, parca ai vrea sa te auzi bine, nu? Si e si foarte scump. Pana la urma ne-am descurcat cu un stick care oferea internet mobil de la O2, conectandu-se prin reteaua de telefonie 3G. Dar, desi poate pare incredibil, nu se compara cu RDS-ul, din pacate. Era si scump si nici nu mergea asa de bine…

Tags:

1 Response to "Resedinta mea de vara"

se intelege de aici ca ai venit cu mai multe impresii proaste decat cele bune, de fapt din cate am povestit am ajuns la concluzia asta.
e bine ca multi aspira la anglia ca la o societate super dezvoltata, si totusi nu stiu in ce masura e asa

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
September 2009
M T W T F S S
« Jul   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
