Prin gaura cheii

Friptura a la Jamie

Posted on: December 8, 2009

Duminica m-au apucat talentele si m-am pus iar sa fac ceva de mancare. Cum mi-am cumparat o carte de-a lui, m-am gandit sa profit. Evident ca nu am avut chiar toate ingredientele, dar la naiba, sa fim nebune! Asa ca m-am pus pe impovizat.

Pentru friptura, aveam o bucata de pulpa de porc. Asta nu are grasime de loc, asa ca trebuie atentie sa nu se usuce prea tare. Eu am fiert-o cam o ora impreuna cu toate legumele posibile. Am curatat si taiat cubulete vreo 5 cartofi, 2 morcovi, 2 fire de patrunjel, 1 mar si 1 ardei si 2 cepe. Am adaugat sare, piper si cimbru si suc de la 2 mandarine. Reteta zicea rozmarin proaspat, da de unde… Am pus putin ulei si am acoperit totul cu apa. Am lasat la fiert. Cand a fost carnea gata (in reteta zicea cam o ora jumatate, eu am lasat-o o ora, depinde de carne), am oprit focul si am lasat totul sa stea cam 30 de minute, sa intre toate mirodeniile in carne.

La sfarsit, am pus carnea putin sa se prajeasca la cuptor, pe ambele fete. Am pus deasupra putin gem, din acela foarte fin, tot pe ambele fete. Tot din reteta lui. Am lasat inca vreo 5 min pe fiecare parte la cuptor.

Am vrut sa pasez legumele sa fac un sos, dar era totusi ora 00:30. Si le-am servit asa.

PS. Pozele sunt facute cu telefonul, de asta arata asa.

2 Responses to "Friptura a la Jamie"

imi lasa gura apa!

Aveam eu rozmarin proaspat!:)
Oricum arata bestial!!

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
December 2009
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
