Prin gaura cheii

Drumurile noastre poate…

Posted on: January 14, 2010

Nu vor mai arata la sfarsitul iernii ca dupa bombardament!

Cine s-a plimbat prin Timisoara (cu masina), nu cred ca a putut sa nu remarce craterele aparute de la ultimul inghet. Si lipsa totala de reactie a primariei (? sau a cui e treaba cu drumurile). E tot nu imi pot da seama cum de asta se intampla in fiecare an, sau de ce se intampla asta. Si cum eu sunt un sofer desavarsit (a se citi cu ghilimele)… am o atractie deosebita fata de toate gropile astea si ma enerveaza la culme. Nu e destul ca trebuie sa fiu atenta ca sunt masini parcate pe ambele parti si ca mai vine unul din fata, ca poate totusi vine cineva pe sens interzis pe o strada cu sens unic, dar eu trebuie sa ii acord prioritate, ca trebuie sa ma uit si cand am prioritate sa nu imi taie vreunul calea, ca poate imi sare un om in fata desi nu este trecere de pietoni… si cam tot ce se poate intampla in traficul timisorean. NU! acum trebuie sa fac toate astea in timp ce OCOLESC GROPI!

Bine, acu sa nu va imaginati ca numai in Timisoara se intampla asta. Oradea-Arad arata groaznic, iar Ineu Tinca si Oradea Beius sunt ca dupa razboi. Daca te-a prins noaptea pe acolo, ala esti. Ori mergi ca melcul, ori risti si accelerezi, cu sanse aproape de 100% sa nimeresti intr-o gropa. Singura mea mirare deja e cum de Timisoara Arad arata totusi asa de bine! si evident ca piciorul iti aluneca pe acceleratie fara sa iti dai seama.

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
