Prin gaura cheii

Crema de ciocolata

Posted on: January 19, 2010

Si prima reteta pe anul acesta… ceva simplu si bun: crema de ciocolata.

Pentru 4 portii, avem nevoie de 400 g de smantana pentru frisca, de 150 de grame de ciocolata amaruie si de 400 g de fructe.

Cum se face? FOARTE SIMPLU! Smantana se pune pe foc si se lasa pana se incalzeste. Se adauga ciocolata rupta in bucatele si se amesteca pana se topeste. Se toarna in pahare si se lasa la frigider 2 ore.

Fructele se taie cubulete (de preferat sa nu fie fructe foarte zemoase: kiwi, banane, mere, mango…) si se pun peste ciocolata. Se poate pune deasupra si putina frisca (mai ales ca nu gasesti cutii cu 400 g de smantana, asa ca iti mai ramane si ceva pt frisca). Eu nu am pus foarte multe fructe la inceput, dar dupa, in timp ce mancam, am tot adaugat. Si frisca iar cred ca e o idee buna. Eu nu am pus, dar mi se pare ca ar merge mai bine asa.

Si tadam! Bomba calorica!

2 Responses to "Crema de ciocolata"

Felicitari. Pentru reteta, pentru blog, pentru tot. Scrii absolut diferit, liber, minunat. Si multumesc pentru retete, ca student in camin unele care nu necesita cuptor sunt excelente😀. Timisoara e si mai frumoasa daca o indulcesti😛

Si eu multumesc pentru ca ai rabdare sa citesti ce aberez eu. Si ma bucur daca reteta ti-a fost de folos. Cum nu am timp sa gatesc, incerc sa ma rezum la retete care se prepara simplu si, daca se poate, din putine ingrediente.

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
