Prin gaura cheii

Inapoi in Anglia

Posted on: January 29, 2010

Am purces pentru ultima tura de teste catre Anglia. M-am inarmat de data asta cu un alt aparat foto, unul mai mic, pe care sa il pot duce tot timpul dupa mine. Daca totul merge conform planului, in cateva zile sunt inapoi acasa.

De data asta, nu mai stam in Wigan, stam in St. Helen. Al oras, aceleasi case. Nimic nou, tot rosu, tot ploaie, doar ca e putin mai cald decat in Timisoara. Just good old England.

Cateva poze din avion si din camera de hotel:

Si apropos, acelasi MIC DEJUN englezesc, cu fasole si carnati.

4 Responses to "Inapoi in Anglia"

Sa inteleg ca Anglia nu e atat de frumoasa pe cat se zice… Dar oamenii cum sunt? Eu unul am o parere cam proasta despre ei, e adevarat ca sunt mai rautaciosi?

Da, Anglia nu e cea mai frumoasa tara. Am mai multe posturi despre ea. In partea stanga a ecranului, unde apar Tags, daca apesi pe Anglia poti sa vezi posturile cu tag-ul asta.
Mie personal nu mi s-au parut rautaciosi, cei cu care am avut ocazia sa lucrez. Cum sunt englezii? Mici de statura, majoritatea, destul de urati, foarte multi beau peste masura, galagiosi si destul de agresivi in unele cazuri, in altele sunt deosebit de politicosi (mai ales cand mergi sa cumperi ceva sau la restaurant).

Scuze ca pun ideea la postul asta, dar in speranta ca o sa citesti.

http://libertatea.ro/stire/stiti-cum-sa-va-protejati-parolele-274358.html

Multumesc de info🙂

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
January 2010
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
