Prin gaura cheii

The Poppy Appeal

Posted on: February 2, 2010

Nu stiu cum sa va spun, dar cea mai socanta zi in Anglia a fost o duminica. De ce? Din simplu motiv ca am avut impresia ca a inceput razboiul. Nu, nu am vazut soldati adevarati pe strada, tancuri sau  blindate. A fost mult mai rau. Am vazut copii imbracati in uniforme militare, adunand donatii de la oamenii de pe strada. Ce fel de tara este asta in care copiii sunt folositi ca propaganda pentru razboi?

Da. De cateva zile tot vazusem la televizor ca multi dintre prezentatori (la inceput pe ei i-am vazut) si apoi restul purtau un insemn rosu in piept. Prima data am crezut ca e o insigna a televiziunii, apoi am vazut la mai multi… si in final am aflat. The poppy appeal este o miscare are aduna fonduri pentru ajutorul celor raniti in Afganiastan sau a familiilor celor care au murit.

Bine veti spune, si ce e gresitin asta? Nu, actiunea nu mi se pare gresita. Da, oamenii aceia au nevoie de ajutor. DAR… de ce te folosesti de imaginea copiilor si mai ales, de ce ii imbraci in haine militare? Mie instantaneu mi-au revenit in minte filmuletele cu copiii in uniforme din al doilea razboi mondial si m-a trecut un fior pe sira spinarii. Cat de important este razboiul din Afganistan pentru Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord? De ce este ATAT de important incat sa merite sa isi sacrifice copiii? Pentru ca mesajul transmis de ei era cat se poate de clar: DA, cand vom creste mari, vom merge si noi sa murim pentru tara intr-un colt uitat de lume.

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
February 2010
M T W T F S S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
