Prin gaura cheii

Cum arata viitorul?

Posted on: April 12, 2010

Hmm, am o mare dilema. Acum CeaMica scrie de BB. Eu ce sa fac? Ca pana acum scriam despre tot ce imi trecea prin minte. Acum mi se pare ca ce as putea sa scriu e nesemnificativ si trivial. Well… cam asta era esenta blogului astuia. De aici dilema… sa ii fac sau nu lui BB un blog separat? ca el e prea micut acum ca sa aiba deja blog, dar e totusi cineva, nu? OFFF, greu, nu?

Iar despre nimicurile din capul meu… sunt multe, si parca tin neaparata sa iasa la lumina. Tema zilei de azi: televizorul. In perioada in care am fost in Anglia era in mare voga “The National Switch-over”, adica trecerea (cred eu), la televiziunea digitala. Oare asta urmeaza? Mai tineti minte cum stateam si ne uitam la televizoarele alb-negru si cat de tare ni s-a parut primul program color pe care l-am vazut? A vazut cineva filme cu “chinezi” pe un televizor alb-negru? Noi am vazut unul, in care erau multi de tot si se tot bateau intre ei si alergau. Toti semanau ca niste picaturi de lacrima si filmul parca era un documentar de pe National Geographic despre un musuroi maaare. Dupa 15 minute am inchis televizorul. Nu mai puteam. Ni se invartea capul de la furnicutele pe care le-am vazut. Sau, mai tineti minte transmisiunile de patinaj artistic, in care comentatorul povestea cu lux de amanunte fiecare detaliu al rochiilor patinatoarelor ca noi, cei din fata televizorului sa putem sa ne imaginam cat de frumoasta si colorata este rochia? Uitatul la telezivor era inca o chestie de imaginatie.

Acum, noua fita pe care am descoperit-o: sa ne uitam pe TV la filme direct de pe Internet. Adica: iei laptopul, il legi la TV si apoi deschis un site de unde poti sa vezi direct filme, ca de exemplu: AXN. Asa am facut noi, intr-o zi in care nu ne placea nimic din cele o mie si o suta de programe. Cat de departe mi se pare acum patinajul artistic.

Tags: , ,

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
April 2010
M T W T F S S
« Mar   May »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
