Prin gaura cheii

Sushi, my love

Posted on: May 18, 2010

Dintre mancarile exotice pe care imi place sa le mananc, pe loc de frunte este sushi. Prima data am mancat la Bucuresti, sushi gatit de un bucatar japonez si de atunci mi-a ramas in suflet. Cat am suferit ca in Timisoara nu se putea manca. Am incercat de mai multe ori in diverse locuri in care se servea ocazional, dar niciodata nu mi se potrivea in program. Si era foarte straniu sa poti manca sushi doar in anumite zile si de la anumite ore. De ce nu se putea sa avem si noi ca in Bucuresti sau in Cluj? Cand am fost in Anglia, am aflat ca si in Arad s-a deschis un restaurant si deja eram hotarata sa merg cand ma intors. Si surpriza, pana cand m-am intors erau si la noi. Si nu unul, ci doua.

M-am bazat pe Feli care le-a incercat pe amandoua, asa ca eu m-am dus din start la cel careia ei i-a placut mai mult. Asa am descoperit Sushi-ya. Si de atunci sunt clienta fidela. Ce nu imi place acolo? Mancarea este foarte buna si proapata. Nu am avut nici eu si nici Ana niciodata probleme. Si credeti-ma, mancam acolo des. Si ce conteaza pentru mine este atmosfera. Mi se pare atat de nice ca bucatarul vine sa vorbeasca cu noi, ne povesteste cum este facuta mancarea, sunt mereu interesati daca ne-am simtit bine si din cand in cand ne ofera mici tratatii care nu sunt pe meniu. Astazi am primit niste sake si sencha. Foarte bun.

Asa ca, daca sunteti curiosi, nu ezitati. Chiar merita. Eu merg de cate ori am ocazia.

1 Response to "Sushi, my love"

Mersi pentru recomandare, am fost la Sushi-ya si am mancat numai bunatati :D… singura surpriza a fost dimensiunea localului care e minuscul.

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
May 2010
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
