Prin gaura cheii

Primul capitol – Nunta

Posted on: August 24, 2010

Ma chinui de ceva timp sa scriu postul asta si parca nimic nu se leaga… in final il voi dedica in intregime mirilor si voi reveni cu idei pentru organizarea nuntii.

A fost o surpriza intreaga intamplare. Intotdeauna mi-am imaginat ca eu voi fi cea care se va casatori prima, ca ea va fi domnisoara de onoare si ca eu o voi cununa. Dar, “Der Mensch plant und Gott lacht”. Surioara mea s-a maritat inaintea mea. Si va avea si un bebe, tot inaintea mea.

Nunta a fost in 12 iunie si au fost cei mai frumosi si mai fericiti miri pe care eu i-am vazut (nu ca sunt ai nostri). Au fost cateva peripetii, dar pana la urma toate s-au aranjat si nunta a iesit foarte bine.

Mirii s-au hotarat in februarie sa faca nunta. Din start ne gandeam ca nu vom gasi in asa scurt timp sala sambata si ca va fi o nunta de duminica. Dar, pentru ca nunta trebuia sa fie in iunie si pentru ca anul asta Pastele a fost foarte devreme, s-a nimerit sa fie post, deci o multime de sali libere sambata.  Iar cu biserica s-a rezolvat relativ simplu. Printr-o cerere, au primit aprobarea de a fi casatoriti si in post.

Asa ca, in ziua cea mare ne-am adunat cu totii sa fim martorii fericirii lor.

In drum spre “Casa casatoriilor”:

Un DA! hotarat

Certificatul de casatorie

Si sampania, ca doar e sarbatoare.

In Biserica din Dacia.

Noua familie.

Aici era prea fericita sa ii fie frica de inaltime.

Love is in the air!

Inca o poza cu Bebe.

Dansul de deschidere a nuntii.

Si, la final, tortul.

PS. Pozele sunt facute de Cristian Tzecu.

3 Responses to "Primul capitol – Nunta"

sa le fie cu noroc! sa fie fericiti si uniti si sa se iubeasca mereu!🙂
Au fost tare frumusei amandoi.

Mulțumim pentru urări și complimente! Speram ca vor urma capitole si mai frumoase🙂

[…] foarte, foarte frumos. (Voi reveni cu poze cu paharele, pictate manual, iar buchetul… in pozele cu mireasa). Oricum, de obicei toate florile se cumpara din acelasi loc: pentru aranjatul salii, pentru […]

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
August 2010
M T W T F S S
« Jun   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
