Prin gaura cheii

De ce?

Posted on: September 15, 2010

N-am mai scris de mult. De ce? Nu stiu nici eu. Nu imi gasesc gandurile. Idei am, dar parca toate se invart in cap si nu se cerne nimic. Sar de la o idee la alta. Mi-a luat foarte mult sa scriu despre nunta. Si ce era asa de greu. Doar m-am implicat in organizare, stiam ce s-a intamplat, cum si cand. Si totusi, cand sa pun “pe hartie”, frazele nu mai aveau sens. Nu se mai legau una de cealalta. Si atunci, daca e asa, de ce sa mai scriu?… Pentru ca gandurile nu imi dau pace. Raman acolo, bazaind ca albinele in stup… pana cand “roiesc”. Doar ca in ultima vreme, roiesc cam greu. Ar trebui sa imi intru iar in mana. Incerc de acum, de la postul asta.

So… ce imi mai trece acum prin cap? Va plac povestile? Mie da… mai ales aventurile, cu eroi sau, si mai bine, eroine plecati sa salveze lumea, sau doar “ceva” din lumea asta mare. Se zice ca nu conteaza sa ajungi la finish, conteaza ce inveti de-a lungul lui. Mi se pare ca acum nu stiu nici unde vreau sa ajung si nici cum… Asa ca, sunt in cautarea unui QUEST. Vreau QUEST-ul meu. Nu, nu trebuie sa fie ceva complicat si nici ceva nemaivazut. Poate sa fie ceva foarte, foarte simplu. Poate fi… sa fac mancare bio, handmade stuff, sau ceva de genul. Pana acum, blogul este un fel de. Sa merg prin “lume” si sa povestesc ce am vazut. Sau ce am facut. As vrea ceva mai mult… Un hobby, dar un hobby educativ, din care sa invat si eu, si ceilalti (prin intermediul blogului). Deci sunt in “searching mode” acum.

PS. Mi-a luat, una peste alta, aproape o zi sa compun aceste prea minunate randuri… sunt ruginita rau de tot… trebuie sa imi revin!

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
September 2010
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
