Prin gaura cheii

Degustare de bere

Posted on: September 22, 2010

Cate feluri de bere se beau in Romania? De cate ori am fost in oras, eram foarte mirata ca lumea compara berile. Ca una e mai buna, ca alta ii place mai mult. Pentru mine toate au fost si sunt in continuare la fel. Ideea de degustare de bere nu m-a impresionat de loc… ca daca nu vad nici o diferenta intre beri cand merg in oras, de ce as simti diferenta la o degustare de bere. In final, m-a convins Andrei sa mergem la una, la restaurantul Cactus in Complex. Si nu imi pare rau de loc.

In ce consta o degustare de bere? Ni s-a povestit despre cum se face berea, care sunt ingredientele, care sunt diferentele dintre soiurile de beri si alte asemenea treburi. Si la sfarsit… am gustat pe rand 11 feluri de beri, insotite fiecare de explicatiile cuvenite. Evident ca eu doar am gustat, nu am baut… ca de… desi nu era un pahar plin, erau totusi 11 beri, cu continut de alcool diferit, de la 4% pana la 12%. Am baut bere blonda, bere bruna, filtrata sau nefiltrata, din grau sau din hamei. Berea provine de la doua fabrici germane: Hutthurmer Brauerei si Weisses Bräuhaus G. Schneider & Sohn GmbH. A fost adusa de Jolly Beers si poate fi bauta si in alte locatii din Timisoara, Deva sau Hateg. La sfarsit, am primit si de mancare, un fel de friptura specific bavareza (karamellisiertes Schweinebraten mit Nudeln und Sauerkraut) cu Nudeln (un fel de galuste cu paine) si varza acra si sos de bere neagra. Yummy!!

Totul a costat 20 de RONI si pot spune in in sfarsit am inteles care e diferenta intre beri si ce inseamnsa cu adevarat o degustare. Doar ca am fost cam lenesa cu scrisul… ca intre timp am convins si niste prieteni sa mearga… si au fost si ei foarte incantati.

1 Response to "Degustare de bere"

chiar a fost ff fain!

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
September 2010
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
