Prin gaura cheii

Sailing in the Wind

Posted on: September 24, 2010

Experienta inedita a concediului nostru din Croatia si cea mai faina aventura a fost ziua de sailing. O parte din grup (6 din 12) am inchiriat o barcuta cu panze si am navigat pe Marea Adriatica. Nu, nu va faceti probleme. Nu am fost de capul nostru. Am avut un mosulet pe post de skipper, care a condus de fapt barca, dar ne-a si povestit o gramada de chestii despre cum se navigheaza si unde sunt locurile cele mai frumoase din zona. Baietii au si invatat cate putin despre cum se manevreaza velele si cum poti sa navighezi contra vantului.

 

Andrei ajutand la desprinderea de mal

 

Excursia a durat o zi intreaga in care am mers cu panze (la dus), ne-am oprit pentru o baie in apropierea unei insule si apoi ne-am oprit pe insula Lopud, unde am mancat si apoi ne-am intors, manati de motor si nu de vant de data asta.

Barcuta noastra in portul Lopud

Nu a fost de la inceput totul frumos… cand am iesit in portul Dubrovnik si din apele protejate de insule si am ajuns in larg… stomacul meu a cam avut o problema. Asa ca, cel putin o ora am zacut tolanita la prova, cat mai intinsa, ca asa parca nu ma deranja atat de tare zgaltaitul. Dupa un timp am inceput sa ma obisnuiesc si am reusit sa ma ridic putin de acolo, dar nu destul de mult ca sa merg in cabina dupa aparatul foto…

 

La intoarcere, podul din Dubrovnik

 

Abia la intoarcere mi-am facut curaj si din cateva incercari am ajuns jos dupa aparat.

 

Al nostru faimos Skipper

 

Deja toata lumea era obosita, asa ca ne-am intors folosind motorul barcii. Baietii dormeau in cabina, noi admiram apusul.

 

Apusul de pe barcuta

 

Probabil ca nu m-as aventura la o croaziera de o saptamana cu asa barcuta, dar m-am mai duce asa, cate o zi, si in alte locuri.

2 Responses to "Sailing in the Wind"

Ce aparat aveti ? …ca au iesit niste poze superbe !

Primele 2 poze sunt facute cu un D90. Nu e aparatul nostru si nu sunt poze facute de mine, ca eu eram prea ocupata sa ma tin bine de barcuta. Celelalte 3 sunt cu un HP Photosmart 945, pe care il avem de mai de mult. Dar avem si noi in plan un D90😀

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
September 2010
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
