Prin gaura cheii

Putin MOV

Posted on: September 29, 2010

Cand eram copil si inca la scoala, aveam o profesoara putin cam excentrica din toate punctele de vedere. Una din particularitatile ei era ca se imbraca mereu in mov. Nu avea o nuanta preferata, hainele ei variind diversele nuante. Oricum, cert este ca o recunosteai si pe coridoarele scolii si pe strada si dupa vestimentatie si dupa culoarea parului care, evident, trebuia sa se asorteze cu hainele si era un rosu-visiniu. Pe holurile scolii o recunoasteai si dupa voce sau dupa liniste… cand trece, toti copiii se ascundeau in clase. Si daca cumva erau unii care sa fie prea prinsi de joaca si nu o observau, sa te tii… tot etajul stia ca vine. Imi era asa de frica si eram asa de traumatizata ca as fi dat orice sa nu ma observe. O recunosteam de la cel putin un kilometru pe strada si o evitam. Violetul, in toate formele lui, mi se parea cea mai oribila culoare. De multe ori nu as fi mers la scoala doar ca sa nu o vad… si dupa ce am terminat, nu am trecut niciodata pe acolo.

Si totusi… acum doua dimineti, cand m-am trezit, m-am uitat mai atent in dulap. Daca e sa aleg o singura culoare care predomina, va cam puteti imagina care e. Da, ati ghicit: violetul mult urat in copilarie. Poate e moda ultimilor ani de vina, care a venit cu mov, verde si maro, toate cat se poate de triste. Sau poate mi-a ramas intiparit in retina, ca o manifestare pasiva a sindromului Stockholm.

1 Response to "Putin MOV"

Si pentru mine ora de matematica si scoala in perioada aceea au fost traumatizante, iar movul nu-mi placea deloc…..acum si la mine predomina mov-ul in diverse nuante…si putin roz. Nu stiu care e cauza🙂

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
September 2010
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
