Prin gaura cheii

Budinca de tapioca

Posted on: October 29, 2010

Pentru budinca de tapioca ai nevoie de 800 ml lapte, 2 oua, o cana mica de perle de tapioca (cana de aproximativ 100 ml), zahar + esenta de vanilie. In loc de esenta de vanilie poti folosi baton de vanilie maruntit.

Pui laptele la fiert. Cand incepe sa fiarba adaugi tapioca. Amesteci tot timpul pt ca tapioca se prinde foarte repede. Adaugi zaharul si apoi ouale (cu grija, ca sa se evite coagularea). De preferat ar fi sa amesteci ouale usor, sa pui cate putin lapte fierbite si sa amesteci pana cand devine suficient de lichida ca sa poata fi pusa in budinca. Din pacate, ai nevoie de 4 maina, cu celelalte doua amestecand in continuare in tapioca.

La sfarsit se adauga esenta de vanilie. Zaharul si vanilia eu le pun dupa gust. Tapioca nu are un gust ai el foarte distinct, luand gust de la aromele pe care le pui in ea.

Budinca este gata cand perlele sunt aproape in intregime transparente. Eu le gust pana cand sunt moi si se pot manca.

Eu am pus intr-un castron fructe taiate cubulete si am turnat budinca peste pt ca noi am mancat a doua zi si nu am vrut sa nu se oxideze fructele. Poti pune fructele peste sau pot sa o pui in cupe fara altceva langa. Mie mi-a placut mai mult calda, imediat cand a fost gata decat racita a doua zi. Daca vrei sa o pui in forme, trebuie pusa imediat pt ca apoi se intareste.

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
October 2010
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
