Prin gaura cheii

Tag: My Make-up Story

Posted on: December 8, 2010

Povestea mea e inca “in the making”, dar vreau sa continui provocarea lansata de Lili & Ina. Interesul pentru machiaj pot spune ca l-am descoperit recent. Inca cred in frumusetea naturala si ca un ten curat si proaspat e mai frumos decat toate fondurile de ten (si blush-urile) din lume. Dar, din cand in cand conteaza sa stii sa pui in valoare anumite trasaturi. Au fost cateva momente cheie in care am avut nevoie sa ma fardez si am descoperit ca imi place sa ma joc cu culorile si umbrele. Primul din ele, a fost cand mi-am schimbat culoarea parului, cand de la blond natural (da, probabil ca merit cel putin sa fiu batuta pt asta) la rosu. Adevarul e ca eu incercam sa obtin un fel de visina putreda (adica un brunet roscat), dar pe culoarea mea de baza, iesea tot timpul un rosu turbat. Eh, la rosul asta si cu tenul meu deosebit de alb, rezultatul fara machiaj era cam tragic. Asa ca, daca nu vroiam sa sperii pe cineva pe strada, trebuia sa fac ceva. Un alt moment a fost nunta surorii mele, cand am fost la cosmetica si m-a fardat o tanti. Hai sa zic ceva mai frumos… ca nu mi s-a parut de loc grozav si sunt convinsa ca puteam sa fac eu mai bine. Unde mai pui ca aratam de zici ca aveam o masca pe fata si ma si imbatranea. Chiar acum sunt intr-o faza foarte naturala… mai ales ca am inceput sa port lentile de contact si in primele zile ma deranjau si mereu puneam mana pe ochi (bad me) asa ca nu prea se potrivea cu o dunga neagra la ochi.

1. Ce vîrstă aveai cînd ai început să te machiezi?
Pai sincer, am cam fost un soarece de biblioteca si acolo nu era nevoie de machiaj. Primele incercari intr-adevar au fost la varsta de 15-16 ani, dar de machiat serios am inceput abia in facultate.

2. Cum ai devenit pasionată de make-up?
Poate pasiune e cam mult spus. E un joc amuzant, dar sunt in plin proces de descoperire. Am invatat treptat ce mi se potriveste si ce nu, cum sa pun in valoare ce imi place si cum sa ascund partile de care nu sunt mandra. Cred ca un moment de inspiratie l-am avut in perioada in care am locuit in Anglia. Da, am avut ocazia sa vad multe DON’T in materie de machiaj, dar magazinele lor de cosmetice m-au impresionat. Cred ca poti sa gasesti absolut orice, doar sa stii ce cauti. Si eu nu prea stiam… dar m-am hotarat sa cercetez.

3. Care sunt cîteva din firmele tale preferate?

Pai… cum sunt reprezentat Avon, de acolo am cele mai multe din produse. Imi plac cele de la Yves Rocher si de la Forever si sunt innebunita dupa fardurile de ochi pe care le am de la Revlon, L’Oreal si Rimel. Imi propun sa incerc chestii de la cat mai multe alte firme, dar asta in the future. In momentul de fata vreau sa imi cumpar mascara si inca nu m-am decis ce vreau sa incerc de data asta. Abia astept sa plec in State si sa testez piata de acolo…

4. Ce înseamnă make-up-ul pentru tine?
Nu e o necesitate, dar e un fel de joaca, ma relaxez si ma distrez in acelasi timp. E ca si cand ai picta, dar pe fata ta. Plus ca ai tot timpul la indemana demachiantul sau apa si sapunul si se repara orice greseala.

5. Dacă ai putea să porţi doar 4 produse pe faţă, care ar fi acestea?
Cred ca m-as rezuma la rimel, eye-liner, balsam de buze si mie mi-ar fi deajuns, dar daca sunt patru aici, hai sa fie si un corector (pentru cearcanele mele).

6. Ce-ţi place cel mai mult la make-up?
Cred ca imi place sa ma joc cu trasaturile mele, sa vad cum cu o pensula le poti schimba si cu un burete poti sa stergi.

7. Care este părerea ta în legătură cu firmele low-end vs. cele high-end?
Conteaza cum ti se potriveste un produs, nu cat costa, sau ce firma il face. Si pentru asta trebuie citit (la review-uri de pe net ma refer), dar in primul rand testat. Un produs de firma poate ca te multumeste la fel de mult ca si unul mai ieftin, dar pretul nu e totul. Intr-adevar, fardurile care ma tin cel mai mult sunt de la cateva firme cunoscute, dar nu orice fard de la o firma din asta tine la fel de bine. Asa ca, testati, testati, testati.

8. Ce sfat ai da unui începător?
Pai, cum sunt cam incepatoare, nu sunt cea mai in masura sa dau sfaturi. Decat poate ca trebuie sa aiba curaj, ca doar se sterge si sa nu se avante sa cumpere produse foarte scumpe, pana nu isi da seama de exact ce are nevoie.

9. Ce make-up trend n-ai reuşit nicioadă să înţelegi?
Sincer, nu ma dau in vant dupa trend-ul “pitzi”. Nu inteleg de ce si-ar face cineva asa ceva cu fata si corpul. Si nici cum o fetita de 18 ani reuseste cu mult talent sa arate mai batrana ca mine. Nu, nu e ok sa iti tencuiesti fata cu fond de ten. Machiajul trebuie sa fie in ton cu ocazia si cu momentul zilei, dar si cu trasaturile si personalitatea ta. Si vorba aia, in cazul asta “less is more”.

10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube/Blogspot?
Am descoperit-o recent si sunt fascinata. Am gasit o multime de idei bune. Multumim fetelor.

 

2 Responses to "Tag: My Make-up Story"

Sa incerci neaparat in SUA MAC cosmetics http://www.maccosmetics.com/
Sunt superbe mai ales pigmentii pentru ochi, culori intense. Si crede-ma un pigment iti ajunge pentru mult timp. Eu inca mai am de 2 ani. E adevarat ca nu il folosesc in fiecare zi, dar e aproape plin.

Ms mult de info. O sa caut cand ajung.

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
December 2010
M T W T F S S
« Nov   Feb »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
