Prin gaura cheii

Cornulete vanilate

Posted on: December 15, 2010

Reteta asta imi aminteste mereu de atmosfera de sarbatoare de la Craciun: mirosul de brad, bucuria globurilor, mirosul de prajituri scoase din cuptor, pregatitul bunatatilor impreuna cu Ana si cu mama…

La noi este traditie in familie. Nu exista Pasti sau Craciun fara ea. Si de cand cu cuptorul nou, iese mult mai buna.

Pentru o portie, ai nevoie de 250 g de unt, 100 g de zahar, 150 g de nuci macinate, 300 g de faina si un baton de vanilie. Untul se freaca spuma si se adauga treptat zaharul, nucile macinate, faina si vanilia tocata marunt, Adevarul e ca reteta asta a fost o reteta de tranzitie asa ca nu aveam baton de vanilie, fie ca nu il gaseam fie era prea scumpa asa ca am folosit intotdeauna zahar vanilat si a iesit bine si asa. Dupa ce aluatul este omogen, se ia cate o bucatica si se fac cornulete. Se coc in tava unsa cu unt, dar trebuie sa ramana albe. Se pudreaza la sfarsit cu vanilie.

Pofta buna!

PS. Nu am sa va dau cornulete. Pozele sunt de anul trecut, dar mi-a trebuit mult timp sa ma adun sa scriu.

4 Responses to "Cornulete vanilate"

Blogul asta incepe sa semene a miscare feminista. Nu mai gasesti decat discutii despre machiaje, retete de mancare…. Pe cand un tutorial de mers pe tocuri?
😀 Ce rau sunt

io cred ca tu mai vrei niste zapada dupa gat… >:)

dar tatal tau nu face prajituri?

din cate imi amintesc eu, rolul lui in pregarirea Craciunului era sa impodobeasca bradul… adica sa il puna in suport si sa lege bomboanele, ca apoi sa il impodobim toti. Tatal meu face clatite foarte, foarte bune. Mai ales cele cu sunca si cascaval pe care le mancam duminica de dimineata.

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
December 2010
M T W T F S S
« Nov   Feb »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
