Prin gaura cheii

Back for more…

Posted on: February 8, 2013

Imagine

Nu am mai scris de mult…de foarte mult! Si atunci de ce scriu acum?!

Am citit zilele astea blogul unui prieten. Mai întâi am “dat” cu scroll-ul prin articole, apoi am citit câte ceva, apoi mi-a venit în minte imaginea lui scriind și mi-am dat seama ce dor îmi e de scris…

Au trecut 2 ani de când nu mi-am mai așternut gândurile, asa ca o sa va rog sa îmi iertați  stângăcia. Uitându-ma la ultimele mele postări îmi dau cu adevarat seama cum a venit viața peste mine. Băiețelul meu merge acușica la grădiniță, sunt inginer la o multinațională, pe scurt, adult! Si cât îmi era de frică de viața asta, de responsabilități și de griji! Cu toate spaimele mele… e mult mai bine decât m-am așteptat. De fapt, nu te întreabă nimeni dacă vrei sau nu. Te trezești doar că ai aproape 30 de ani, că vrei un job ca lumea, că nu mai ai chef sa petreci nopțile aiurea, că vrei mai mult de la viață… Si când începi sa îți dai seama ce s-a întâmplat ..BUM! Ești deja acolo…

Bine ați venit în lumea mea adultă! Sper să vă placă la fel de mult!

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
February 2013
M T W T F S S
« Dec   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
