Prin gaura cheii

Hello corporate world!

Posted on: March 3, 2013

Da, m-am angajat! Da, sunt corporatistă. Si da, asta schimbă mult perspectiva asupra vieții  Am petrecut 4 ani “lucrând” la stat. Si pun între ghilimele pentru ca știți și voi…. In ultimul an am alergat după job. Si alergat este un cuvânt foarte bun, pentru ca am depus foarte multe CV-uri, pe care ma gândeam cum să la fac să pară atractive, cum să mă prezint eu la interviu să par interesantă, să mă “vând” asa cum am auzit în foarte multe ocazii. A fost o lupta care m-a speriat. Cu fiecare refuz primit ma gândeam că e ceva în neregulă, cu CV-ul sau cu mine… Dar a venit și momentul unui răspuns pozitiv. Punct la care vroiam sa ajung în aceasta poveste.

După toate actele, controalele și cele necesare angajării am ajuns chiar să lucrez. Bine, momentan să învăț. Dar mi-am dat seama de ceva: nu trebuie să fii nemaipomenit, să strălucești  sau să te chinui din răsputeri sa le placa de tine! Ei te-au angajat pentru ca te vor ca angajat. Pentru ceea ce știi și mai ales pentru ceea ce vor ei sa știi, și te învață. The life changing event este trecerea pe partea cealaltă a baricadei. Atunci când îți dai seama că și ei te vor! In corporație sunt multe angajări. Nu ești special, nici  nu ai aptitudini nemaiîntâlnite și cu toate astea ești acolo! Asa ca spun din nou! Hello corporate world! It’s so nice being part of you!

1 Response to "Hello corporate world!"

Sa fie intr-un ceas bun!

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
March 2013
M T W T F S S
« Feb   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
