Prin gaura cheii

Viata marelui oras

Posted on: March 4, 2013

Prima întâlnire cu al treilea mare oraș din SUA ne-a tăiat respirația. Eram doar niște mici gândăcei prinși de curent, răpiți și fascinați în același timp de tot ce descopeream. Iar noi nu am putut decât să ne lăsăm purtați, tot mai adânc  până în inima lui, acolo de unde a început totul, unde îi poți cunoaște cu adevarat sufletul.  Intrând tot mai adânc în intimitatea orașului  ne-am lăsat fermecați de ceea ce vroia el sa ne arate, și credeți-mă, are cu ce să se laude. Zgârie norii se înghesuie unul în celalalt așa de înalți și de strălucitori că până și GPS-ul s-a simțit intimidat și s-a rătăcit  Iar noi, după ce ne-am ascuns mașina pe o străduță în apropierea marelui lac, cu aparatul foto agățat de gât, am răspuns chemării și ne-am început explorarea.

Si ce loc poate fi mai bun pentru a ne începe descoperirile decât unul din cele mai înalte clădiri din SUA: John Hancock Observatory. După ce am urcat la etajul 94 în 40 de secunde, mai repede decât orice alt lift  de pe întreg continentul american, am avut ocazia sa vedem întregul oraș și sa aflam câte ceva despre ce înseamna sa fii “chicagoan”. Iar după ce privești totul de la înălțime, poți crede că orașul pentru tine nu mai are nici un secret, ca ți s-a dezvăluit în întregime  Asa că am intrat curajoși în torentul de jos, fiind apoi înghițiți de mulțime și conduși pe străzile din Downtown Chicago.

View From Upstairs

View From Upstairs

După ce ne-au amorțit gâturile de la atâta uitat după zgârie-nori am ajuns în Milenium Park, parcul central, unde orașul se deschide, iar panorama te lasă fără cuvinte, și nu doar panorama. Un nou locatar și a găsit aici casa, fiind adoptat și rebotezat, o poarta spre modernitate și eternitate (“Cloud Gate“), cunoscuta mai simplu, printre localnici ca Bobul (“The Bean”).

Cloud Gate

Cloud Gate

Ce altceva ar mai fi pe lista unui roman pentru prima data în Orașul Vânturilor? Fântâna .. da, aceea care însoțea fiecare noua aventura a lui Al, Peggy, și compania, Fantana Buckingham.

Buckingham Fountain

Buckingham Fountain

Frânți de oboseală după atâta hoinăreala am găsit un loc care să ne amintească totuși de Vechiul continent, care ne lipsea deja așa de mult,  restaurantul englezesc Elephant & Castle.

Si atunci când nu credeam că mai putem descoperi ceva nou, că am văzut toată sticla și otelul pe care le puteam vedea, s-a lăsat seara și au început să se aprindă luminile…

Night in Chicago

Night in Chicago

Leave a Reply

Categories

Archives

Let’s Do It, Romania! Sa pastram Romania curata! ROMANE, FII MAI NEAMT!
March 2013
M T W T F S S
« Feb   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
